یک‌شنبه 8 مهر 1403

تحقیقات پلیس آلمان درباره فرار مالیاتی اتحادیه فوتبال این کشور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تحقیقات پلیس آلمان درباره فرار مالیاتی اتحادیه فوتبال این کشور

پلیس آلمان در مقر اتحادیه فوتبال آلمان و منزل اعضای این اتحادیه حضور یافت تا به ادعای فرار مالیاتی این اتحادیه رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، پلیس آلمان امروز چهارنشبه به مقر اتحادیه فوتبال آلمان و منزل اعضای این اتحادیه حاضر شد تا به ادعای فرار مالیاتی این اتحادیه رسیدگی کنند.

دادستان عمومی فرانکفورت گفت که حدود 200 افسر در این بررسی همه جانبه در ایالت های بایرن، نوردراین - وستفالن، هسن، نیدرزاکسن و راینلاند - فالت حضور داشتند.

پلیس در حال بررسی ادعاهایی است که اتحادیه فوتبال این کشور درآمد تبلیغات کنار زمین از مسابقات بین سالهای 2014 و 2015 را کمتر از ارزش واقعی آن اعلام کرده است و به اصطلاح فرار مالیاتی داشته است. آنها متهم شده اند که به اشتباه درآمد ناشی از تبلیغات محیطی از مسابقات خانگی تیم ملی فوتبال از سال 2014 و 2015 را به عنوان درآمد حاصل از مدیریت دارایی اعلام کرده اند.

اتحادیه فوتبال آلمان مظنون به اجتناب از پرداخت مالیات حدود 4.7 میلیون یورویی (4.3 میلیون پوند) برای این دوره است.

البته نام هیچ مظنونی ذکر نشده است.

آلمان در آن بازه زمانی بین 2014 تا 2015 هفت بازی دوستانه و همچنین پنج بار دیدار مقدماتی یورو 2016 برابر لهستان، جمهوری ایرلند، اسکاتلند، جبل الطارق و گرجستان انجام داده است.

ولفگانگ نیرسباخ در آن زمان رئیس اتحادیه فوتبال آلمان بود. او در نوامبر 2015 استعفا داد و به دلیل نقش خود در روند گرفتن میزبانی برای جام جهانی 2006 که منجر به یک پرونده قضایی در مورد کلاهبرداری، پولشویی و سوء مدیریت شد استعفا کرد.

انتهای پیام