چهارشنبه 11 مهر 1403

تحویل ورزشگاه پیر قائمشهر به باشگاه نساجی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تحویل ورزشگاه پیر قائمشهر به باشگاه نساجی

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی مازندران تحویل داده شد.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، انعقاد مشارکت‌نامه تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی انجام شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اظهار داشت: در جهت حمایت از نساجی هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم. قرارداد ورزشگاه باشگاه نساجی امضا شد و باید همیشه کنار هم باشیم و در کنار باشگاه نساجی خواهیم بود تا موفقیت بیشتر حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه نساجی شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، ادامه داد: جهت رفع مشکلات و ایراداتی که فدراسیون و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشتند، سعی کردیم با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنیم. اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در کنار نساجی است، چون تیم نساجی وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما به موفقیت باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم. همچنین آماده هستیم هرگونه همکاری لازم را در جهت کمک به باشگاه نساجی انجام دهیم.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی گفت: این نکته مثبت حمایت‌های دستگاه ورزش، یک جایی اثرگذاری را خواهد داشت. رضا حدادیان از هیچ جایی تأمین نمی‌شود و ایشان حدود 500 میلیارد تومان در سال به عشق مردم مازندران هزینه می‌کند و هیچ آورده‌ای برای او ندارد؛ احساس من این است که برای توسعه ورزش و حمایت از سرمایه‌گذار در قسمت‌های دیگر استان هم این موضوع نمود پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مجموعه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای مردم قائمشهر و استان مازندران است و هر تغییراتی در این مجموعه برای استان باقی خواهد ماند؛ کمک و حمایت اداره ورزش به باشگاه نساجی، حتما به یادگار خواهد ماند و هواداران قدردان این نکته حمایتی خواهند بود. می‌شود از ظرفیت آقای حدادیان بهینه استفاده کرد تا اثرگذاری بیشتری در ورزش و خصوصاً فوتبال مازندران داشته باشیم.

تحویل ورزشگاه پیر قائمشهر به باشگاه نساجی 2