چهارشنبه 3 تیر 1405

تخریب عمارت «امین لشگر» در تهران، به خاطر دو معتاد!

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

طبق اعلام رسمی شهرداری تهران، تخریب عمارت «امین لشگر» توسط نیروی انتظامی و با تجهیزات شهرداری صورت گرفت و دلیل آن نیز بیتوته کردن دو معتاد در این بنای محتشم بود.