پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تخصیص بودجه مناسب به فعالیت های فرهنگی در سال جاری

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تخصیص بودجه مناسب به فعالیت های فرهنگی در سال جاری

سرپرست دانشگاه پیام نور افزایش بودجه فرهنگی را از اولویت سال جاری در دانشگاه دانست و گفت: تلاش ما این است که با افزایش بودجه فرهنگی، امکان رشد جنبه های فرهنگی، دینی وارزشی دانشجویان را با مشارکت در فعالیت های فرهنگی ارتقا دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر تقی زاده در نشست با روسا و مدیران فرهنگی استان های دانشگاه پیام نور به نقش محوری دانشجویان در کل دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط کشور و حتی در مناطق محروم حضور دارد، امکان مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی بیش از دیگر دانشگاه هاست و در بسیاری از استان‌ها انجمن های علمی و دانشجویی وکانون های بسیج دانشجویی به مراتب فعال تر و پویاتر از دانشجویان سایر دانشگاه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بهترین دانشجویان را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از نظر اخلاقی و تحصیلی تراز متفاوت تری نسبت به سایر دانشگاههای کشور دارند.

وی تخصیص بودجه مناسب به فعالیت های فرهنگی در سال جدید را در اولویت دانست و اظهار کرد: تلاش ما این است که با افزایش بودجه فرهنگی، امکان رشد جنبه های فرهنگی، دینی وارزشی دانشجویان را با مشارکت در فعالیت های فرهنگی ارتقا دهیم.

تقی زاده بر همکاری وتعامل روسای استانی برای تحقق این امر تاکید کرد و افزود: با حضوری شدن دانشگاه، دانشجویان انتظارات بیشتری برای برگزاری جشنواره‌ها، دوره های علمی، همایش ها، برنامه های ورزشی و کرسی های نظریه پردازی و... خواهند داشت و این امر جز با با همکاری، همیاری و تعامل روسای استانی محقق نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی همچنین بر لزوم کسب درآمدهای اختصاصی از سوی مراکز استانی دانشگاه تاکید کرد و اظهار کرد: هر اندازه اتکا به بودجه عمومی کاهش یابد، استقلال دانشگاه بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام