یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه 17 پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال 1403 اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم. آقامیری...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه 17 پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال 1403 اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.

آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.

وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.