جمعه 30 شهریور 1403

تراشتگن: هرگز من را با مانوئل نویر مقایسه نکنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تراشتگن: هرگز من را با مانوئل نویر مقایسه نکنید!

مارک آندره تراشتگن معتقد است با توجه به تفاوت سبک بازی او و مانوئل نویر، نباید با دروازه بان افسانه‌ای تیم ملی آلمان مقایسه شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین بازی رسمی بعد از خداحافظی مانوئل نویر در هفته نخست رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه پرگل 5-0 برابر مجارستان به برد رسید تا مارک آندره تراشتگن نیز بعد از مدت ها در تیم ملی کشورش کلین شت کند.

تراشتگن در گفت‌وگو با مجله کیکر در خصوص آخرین شرایط خودش و تیم ملی آلمان گفت:" عملکرد عالی مدافعان اجازه نداد تا مجارستان موقعیتی روی دروازه ما خلق کند. بنابراین این کلین شیت را بهتر است به پای همه تیم نوشت."

تراشتگن در خصوص خداحافظی مانوئل نویر افزود:" از اینکه سال ها کنار او در تیم ملی بودم واقعا خوشحال هستم چرا که نکات زیادی را از او آموختم و بابت زحماتش برای تیم ملی از او ممنونم. البته باید بگویم سبک دروازه بانی من و مانوئل کاملا باهم متفاوت است و برای همین حس میکنم مقایسه من و او چندان درست نیست."

دروازه بان 187 سانتی متری بارسلونا همچنین در خصوص بازی بعدی آلمان برابر هلند اضافه کرد:" قطعا دیداری سخت تر از بازی قبلی مان است. آن‌ها نیز همانند ما پنج گل به حریف شان تحمیل کردند و تیم قدرتمندی نشان دادند. امیدوارم عملکرد خوبمان مقابل مجارستان را تکرار کنیم و از این دیدار نیز دست پر از زمین خارج شویم."

تراشتگن: هرگز من را با مانوئل نویر مقایسه نکنید! 2