یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراکتور بیرانوند را غافلگیر کرد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
تراکتور بیرانوند را غافلگیر کرد

به نظر می‌رسد که مذاکره‌ای که در گذشته بین پرسپولیس و بازیکنان سپاهانی برای انتقال دروازه‌بان تیم ملی ایران صورت گرفته بود، مالک تراکتور را از انعقاد قرارداد با این دروازه‌بان منصرف کرده است.

بعد از فسخ یکجانبه قرارداد خود با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند انتظار نداشت با انتقادات شدید طرفداران این تیم روبرو شود و بعد از گذشت تقریباً 18 روز، به دنبال راهی برای بازگشت به این تیم باشد. در این حالت، پیشنهاد جذاب تراکتور به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران، باعث شد بیرانوند به جدایی از پرسپولیس علاقه‌مند شود.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند درباره فسخ غیرقانونی او باعث شد تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرارداد با او را به تعویق بیندازد. همین موضوع کافی بود تا زمزمه‌های پیشنهاد سپاهان به این دروازه بان نیز مطرح شود تا اتفاق‌های متفاوتی برایش به همراه داشته باشد.

زنوزی که مبلغ پیشنهادی اش به بیرانوند دندانگیر بود، پس از مشورت با وکلای خود و مذاکره او با سپاهان، فعلاً هیچ علاقه‌ای به ادامه مذاکره با بیرانوند ندارد تا مبادا این بازیکن در ادامه فصل و نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران با تصمیمی دیگر باعث لطمه به تراکتور شود.

مالک تراکتور خواستار شفاف شدن وضعیت قراردادی او با پرسپولیس با وجود فسخ یکطرفه اش شده و پس از آن نیز منتظر توضیح او و عذرخواهی بابت مذاکره با باشگاه سپاهان است‌. حال باید دید چه اتفاقی برای بیرانوند در روزهای پیش رو خواهد افتاد، شرایطی بحرانی برای دروازه بانی که در اوج محبوبیت حالا با وضعیتی کاملاً متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند.

تراکتور بیرانوند را غافلگیر کرد 2