شنبه 1 اردیبهشت 1403

تربت حیدریه میزبان مسابقات کاراته مردان کشور

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تربت حیدریه میزبان مسابقات کاراته مردان کشور

رضایی گفت: سومین دوره مسابقات کاراته سبک فوناکوشی شوتوکان مردان کشور بیست و یکم مرداد ماه جاری به میزبانی تربت حیدریه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رضایی، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: سومین دوره مسابقات کاراته سبک فوناکوشی شوتوکان مردان کشور بیست و یکم مرداد ماه جاری به میزبانی تربت حیدریه برگزار می شود

وی تصریح کرد: سومین دوره این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از سراسر کشور در رده های سنی 6 گانه خردسالان تا پیشکسوتان در دوبخش کاتا و کومیته 21 مرداد ماه طی یک روز در سالن نهم دی تربت حیدریه برگزار می شود.

رضایی در ادامه یکی از اهداف برگزاری این رقابت ها را حفظ نشاط و پویایی کنونی کاراته در این شهرستان دانست و افزود: تربت حیدریه به لحاظ ورزش کاراته در رشته های مختلف کومیته و تیمی استعدادهای بالقوه ای دارد و این فرصتی را فراهم می کند تا این ظرفیت ها به فعلیت برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: این دوره از رقابت‌ها علاوه بر پویایی و نشاط باعث می شود استغدادهایی که در باشگاههای مختلف این شهرستان فعالیت دارند در سنین مختلف شناسایی شود.

انتهای پیام /