یک‌شنبه 17 تیر 1403

تردید بزرگ: احتمال جدایی ارزان‌ترین مربی یورو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تردید بزرگ: احتمال جدایی ارزان‌ترین مربی یورو

آینده ویلی سانیول روی نیمکت تیم ملی گرجستان با تردیدهای بسیاری مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی گرجستان عملکرد درخشانی را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شده است که بسیاری خواهان ادامه حضور ویلی سانیول روی نیمکت این تیم باشند اما هنوز هیچ چیز در این باره مشخص نیست.

او در فوریه 2021 هدایت گرجستان را برعهده گرفت و آنها با حضور او توانستند از دسته C لیگ ملت‌های اروپا به دسته B برسند و مجوز حضور در جام ملت‌های اروپا را هم به دست آورند، رقابتی که در نهایت در آن راهی مرحله یک هشتم هم شدند که اتفاق بسیار خوبی برای آنها بود.

این مربی فرانسوی کمترین دستمزد را در یورو با 200 هزار یورو داشت. پیش از این گفته شده بود که فدراسیون فوتبال ایرلند به او پیشنهاد هدایت این تیم را داده اما او هنوز تصمیم در این باره نگرفته است. او به تازگی و در پایان سال گذشته میلادی قراردادش را تمدید کرده بود.

در جشنی که روز گذشته در میدان آزادی برگزار شد، او گفت که در طول این مدت بسیار تلاش کرده و بازیکنانش بسیار عرق ریخته‌اند و امیدوار است که بتواند در طول چند سال پیش رو به نتایج بهتری دست پیدا کند. او پیش از بازگشت به خانه در فرودگاه به رسانه‌های گرجستانی گفت که بسیار خوشحال است اما باید مذاکراتی با فدراسیون فوتبال این کشور انجام دهد و امیدوار است که به تصمیم خوبی برسد.

سانیول پیش از این بارها به این موضوع اشاره کرده بود که گرجستان را دوست دارد و احساس خوبی در این کشور دارد. یک موضوع کاملا روشن است، این که او موفق‌ترین مربی در تاریخ تیم ملی فوتبال گرجستان بوده است.

تردید بزرگ: احتمال جدایی ارزان‌ترین مربی یورو 2