شنبه 31 شهریور 1403

تردید جدی ستاره رئال مادرید: بروم یا بمانم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تردید جدی ستاره رئال مادرید: بروم یا بمانم!

ناچو، ستاره رئال مادرید، برای جدایی از این باشگاه یا ادامه این همکاری دچار تردید جدی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناچو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او هنوز تصمیمش را برای آینده و ادامه همکاری یا ترک سانتیاگو برنابئو نگرفته است. این در حالی است که مدیران این باشگاه پیشنهادی را برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل به او ارائه کرده‌اند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده بودند که او قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه دیگری بپیوندد و حتی گفته می‌شد که باشگاه اینتر میامی مقصد اصلی او برای فصل آینده خواهد بود و قرار است هم بازی لیونل مسی شود.

اما عملکرد خوب او در اواخر فصل و همچنین دو قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شرایط را به صورت کلی تغییر داده و حالا روزنامه مارکا مدعی شده است که کاپیتان رئال مادرید تردیدهای جدی برای جدایی از این باشگاه دارد و شاید فصل آینده هم در این تیم بماند.

این موضوعی است که دنی کارواخال هم در گفتگویش با مارکا مطرح کرده بود اما به نظر می‌رسد که باید منتظر تصمیم هرچه زودتر این بازیکن باشیم چون باشگاه رئال مادرید مدت زیادی منتظر او نخواهد ماند و احتمالا او تنها تا پایان ماه جاری فرصت تصمیم گیری در این باره را خواهد داشت.

تردید جدی ستاره رئال مادرید: بروم یا بمانم! 2