یک‌شنبه 18 شهریور 1403

تردید نگران‌کننده ستاره رئال: بودن یا نبودن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تردید نگران‌کننده ستاره رئال: بودن یا نبودن!

آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، هنوز تصمیم نهایی درباره تمدید قراردادش با این باشگاه را نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل گذشته رقابت‌های لالیگا باعث شد که فرصت به لونین برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب رئال مادرید برسد و او به خوبی از این موقعیت استفاده کرد و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

با این حال، بازگشت کورتوا به میادین و همچنین سرماخوردگی او در آستانه دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند باعث شد که این دروازه‌بان بلژیکی در دروازه رئال به میدان برود و این زنگ خطری برای این بازیکن بود که نشان می‌داد فصل آینده هم باید نیمکت نشین باشد و این موضوع برایش قابل قبول نبود‌.

مدیران رئال مادرید پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه کرده‌اند اما او هنوز پاسخ روشنی به این پیشنهاد نداده اما به آنها اعلام کرده است که از ابتدای شروع تمرینات پیش فصل در والدیباس حضور خواهد داشت و به همراه سایر بازیکنان تمرینات را از سر خواهد گرفت.

این در حالی است که سایت رلوو مدعی شده است که اطرافیان لونین در تلاش هستند که بتوانند او را برای جدایی از رئال مادرید متقاعد کنند چون باور دارند که این بازیکن شایستگی حضور در ترکیب اصلی هر تیمی به عنوان دروازه‌بان اول را دارد اما او هنوز تصمیم نهایی در این باره را نگرفته است. گفته می‌شود که آرسنال به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان اوکراینی است.

تردید نگران‌کننده ستاره رئال: بودن یا نبودن! 2