دوشنبه 2 مهر 1403

ترزیچ: از این لحظه روی بازی با رئال تمرکز داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترزیچ: از این لحظه روی بازی با رئال تمرکز داریم

ادین ترزیچ بعد از پیروزی 4-0 مقابل دارمشتات و پایان فصل بوندس‌لیگا گفت تیمش از الان به بازی چهارده روز بعد مقابل رئال مادرید فکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب فصل بوندس‌لیگا را با پیروزی 4-0 مقابل دارمشتات و کسب رتبه پنجم بوندس‌لیگا به پایان برد.

آلمان فصل آینده در چمپیونزلیگ پنج نماینده دارد و شاگردان ترزیچ در این تورنمنت حضور خواهند داشت. ولی پایان بوندس‌لیگا به معنای پایان فصل برای دورتموند نیست چرا که آنها دو هفته دیگر باید در فینال ومبلی به مصاف رئال مادرید بروند.

خداحافظی مارکو رویس بازی امروز از هر نظر عالی بود. چه قبل از شروع مسابقه، چه در جریان بازی و چه بعد از آن. باید از هواداران تشکر کنم و به احترام‌شان کلاه از سر بردارم. ما امروز یک اسطوره را بدرقه کردیم.

عملکرد دورتموند مقابل دارمشتات؟ ما خیلی خوب بودیم ولی حریف هم واقعا درخشان بازی کرد. من می‌خواهم اینجا به مربی دارمشتات تبریک بگویم. یک بازی بدون جنجال، منصفانه و باکیفیت را شاهد بودیم. امیدوارم آنها را خیلی زود دوباره در بوندس‌لیگا ببینیم.

آمادگی برای بازی با رئال در فینال چمپیونزلیگ؟ خیلی خوشحالم که بدون مصدومیت برنده شدیم. هدف ما که به آن رسیدیم این بود که ریتم را بالا نگه داریم. همه چیز خوب تمام شد و حالا همه تمرکز ما روی 14 روز آینده است. ما مدتی است در بهترین وضعیت خودمان قرار داریم و می‌توانم بگویم این فصل بهترین فصل دوران حضور من در دورتموند بوده.

ترزیچ: از این لحظه روی بازی با رئال تمرکز داریم 2