دوشنبه 11 تیر 1403

ترسید دیگر به او بازی نرسد / کارواخال دلیل جدایی خوسلو را فاش کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترسید دیگر به او بازی نرسد / کارواخال دلیل جدایی خوسلو را فاش کرد

دنی کارواخال در مورد دلیل جدایی باجناقش، خوسلو، حرف زد و گفت به او برای تصمیمی که گرفته حق می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی خوسلو از رئال هنوز رسمی نشده ولی امروز و فردا قطعی خواهد شد.

رئال دیروز بند خرید 1.5 میلیون یورویی او را فعال کرد تا رسما از اسپانیول جدا شود و باشگاه مادریدی با همین رقم او را به الغرافه خواهد فروخت. باشگاهی که به خوسلو 8 میلیون یورو خالص در سال دستمزد خواهد داد. خوسلو فصل درخشانی در رئال داشت و توانست 18 گل بزند. دو گل او به بایرن که باعث صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان شد را هواداران هرگز فراموش نخواهند کرد.

کارواخال در مورد تصمیم جدایی خوسلو به آاس گفت: «افسوس، چون خوسلو از اعضای خانواده است و فردی بسیار ویژه در زندگی من. ما یک سال هر روز با هم بودیم. با هم به تمرین می‌رفتیم و برنامه‌ریزی می‌کردیم. تمرین، بازی، سفرهای ورزشی و خانوادگی و.... من البته تصمیم او را درک می‌کنم.»

کارواخال ادامه داد: «فکر می‌کنم خوسلو بالاخره حقش از فوتبال را گرفت. بعد از سال‌ها بازی‌های خوب در تیم‌های دیگر به رئال برگشت، یک لالیگا برد و یک لیگ قهرمانان که در هر دو بسیار تاثیرگذار بود. حالا امباپه و اندریک به خط حمله رئال اضافه شده‌اند و خوسلو حس می‌کند اهمیتش در ترکیب کاهش خواهد یافت و کمتر از فصل قبل به میدان خواهد رفت. پیشنهاد مالی‌ای که به او شده نیز غیر قابل رد شدن بود. جدایی او کاملا قابل درک است.»

ترسید دیگر به او بازی نرسد / کارواخال دلیل جدایی خوسلو را فاش کرد 2