یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار

ژوزه مورایس در غیبت دو بازیکن اصلی باید تیمش را مقابل هوادار آرایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای حفظ جایگاه سومی خود به مصاف هوادار می‌رود و کسب سه امتیاز در این مسابقه برای مورایس و شاگردانش بسیار پراهمیت است. به همین دلیل انتظار می‌رود که کادر فنی پرتغالی سپاهان در روزی که میلاد زکی‌پور و رضا اسدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، ترکیب 11 نفره زیر را انتخاب کند.

پیام نیازمند، آریا یوسفی، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

پیام نیازمند در مصاف با ملوان جای خود را به نیما میرزازاد داده بود، اما به نظر می‌رسد در لیگ برتر بار دیگر شاهد بازگشت سنگربان ملی پوش طلایی پوشان به ترکیب اصلی باشیم. در قلب خط دفاعی چالش اصلی مورایس وضعیت دانشگر است که با توجه به عملکرد خوب هادی محمدی و سیاوش یزدانی طی هفته‌های اخیر از پست اصلی خود و همچنین ترکیب اصلی دوره شده و به نظر می‌رسد این داستان ادامه دار باشد. در سمت چپ خط دفاعی بار دیگر در غیبت زکی‌پور فرصت به آریا یوسفی داده خواهد شد که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در سمت راست هم رضائیان بازی خواهد کرد.

در میانه میدان کریمی، دابو و نورافکن سه انتخاب اصلی هستند، مگر اینکه حسین‌نژاد در تمرینات مورایس را متقاعد کرده باشد که یکی از این سه بازیکن از ترکیب خارج شود.

درنهایت در خط هجومی و در روز غیبت رضا اسدی شانس احمدزاده، شکاری و شهریار برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است؛ مگر اینکه اعرابی و عیسی عباس این تعادل را برهم بزنند.

دیدار سپاهان و هوادار از ساعت 19:45 و همزمان با 7 بازی دیگر در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار 2