دوشنبه 2 مهر 1403

ترکیب اسپانیا و ایتالیا برای جدال لاتین‌های اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب اسپانیا و ایتالیا برای جدال لاتین‌های اروپا

لوئیس دلافوئنته و لوچانو اسپالتی، ترکیب اصلی دو تیم اسپانیا و ایتالیا برای جدال بزرگ امشب را اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و ایتالیا از دقایقی دیگر یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی یورو 2024 را در شهر گنزل‌کرشن و در استادیوم شالکه برگزار می‌کنند.

هر دو تیم در بازی‌های اول‌شان در مرحله گروهی به پیروزی رسیده‌اند هر چند اسپانیا با پیروزی درخشان 3-0 مقابل کرواسی نشان داده که بر خلاف پیش‌بینی‌ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

ایتالیایی‌ها هم بازی اول‌شان را مقابل آلبانی با پیروزی 2-1 به پایان بردند ولی به اندازه اسپانیا مقتدر نبودند. با این‌حال ایتالیایی‌ها مدافع عنوان قهرمانی بوده و نگاه‌های زیادی به آنها دوخته شده است.

اسپانیا که اونای سیمون را درون دروازه دارد در قلب خط دفاعی با لاپورت و لونورماند و در دفاع راست و چپ به ترتیب با کوکوریا و کارواخال بازی می‌کند. خط حمله ترسناک اسپانیا متشکل از رودری، پدری و فابیان روئیز است و موراتا با بازوبند کاپیتانی در نوک خط حمله و لامینه یامال و نیکو ویلیامز در دو طرف او به میدان می‌روند.

ایتالیا دوناروما را با بازوبند کاپیتانی درون دروازه دارد و خط دفاعی چهارنفره‌ای متشکل از دی‌لورنزو، باستونی، کالافیوری و دی‌مارکو را به میدان می‌فرستد. جورجینیو و بارلا یک خط جلوتر از دفاع می‌ایستند و پیگرینی، فراتزی و کیه‌زا نقش هافبک‌های تهاجمی را به عهده دارند و وظیفه تغذیه اسکاماکا به عهده آنها است.

ترکیب اصلی اسپانیا: اونای سیمون، کوکوریا، لاپورت، لونورماند، کارواخال، پدری، رودری، روئیز، یامال، نیکو ویلیامز، موراتا

ترکیب اصلی ایتالیا:دوناروما، دی‌لورنزو، باستونی، کالافیوری، دی‌مارکو، بارلا، جورجینیو، فراتزی، پیگرینی، کیه‌زا، اسکاماکا

ترکیب اسپانیا و ایتالیا برای جدال لاتین‌های اروپا 2
ترکیب اسپانیا و ایتالیا برای جدال لاتین‌های اروپا 3