شنبه 5 آبان 1403

ترکیب اصلی بارسا برای ال‌کلاسیکو: بازگشت پدری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب اصلی بارسا برای ال‌کلاسیکو: بازگشت پدری

ژاوی ترکیب اصلی بارسلونا برای ال‌کلاسیکوی سوپرجام را اعلام کرد. تنها تغییر در این ترکیب فیکس شدن پدری به جای رافینیا است.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار بزرگ امشب بین رئال و بارسلونا ترکیب اصلی تیم کاتالان توسط ژاوی هرناندز اعلام شد. از ساعت 22:30 می‌توانید گزارش زنده و لحظه به لحظه ال‌کلاسیکو را از سایت ورزش سه دنبال کنید.

در ترکیب بارسلونا نسبت به دیدار نیمه‌نهایی مقابل اوساسونا تنها یک تغییر دیده می‌شود و پدری از آغاز به جای رافینیا به میدان خواهد رفت.

دقایقی پیش از ژاوی، رئال مادرید هم ترکیب اصلی خود برای دیدار امشب را اعلام کرده بود. جالب اینکه رئال هم نسبت به بازی قبلی در نیمه‌نهایی تنها یک تغییر در ترکیب خود داشت و تونی کروس به جای لوکا مودریچ در ترکیب قرار گرفته بود.

اینیاکی پنیا محافظت از دروازه بارسا را به عهده خواهد داشت و الخاندرو بالده، کریستنسن، ژول کنده و رونالد آرائوخو در خط دفاع حضور دارند.

گوندوگان، دی‌یونگ و سرخی روبرتو مثل بازی قبلی در خط میانی می‌ایستند. در حالیکه روبرت لواندوفسکی نوک پیکان تهاجمی تیم ژاوی خواهد بود فران تورس در سمت چپ او قرار می‌گیرد. اما به جای رافینیا در سمت راست لواندوفسکی در این بازی شاهد حضور پدری در این پست خواهیم بود.

پدری بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت به تازگی شرایط ایده‌آل برای بازی را پیدا کرده و حالا در ال‌کلاسیکو فیکس شده است. یکی دیگر از نکات ترکیب بارسا نیمکت‌نشین بودن ژوائو فلیکس است. او دیدار نیمه‌نهایی را هم از روی نیمکت آغاز کرد ولی به بازی فرستاده شد.

ترکیب اصلی بارسلونا: اینیاکی پنیا، کریستنسن، آرائوخو، بالده، ژول کنده، سرخی روبرتو، دی‌یونگ، گوندوگان، پدری، فران تورس، لواندوفسکی

ترکیب اصلی بارسا برای ال‌کلاسیکو: بازگشت پدری 2