دوشنبه 2 مهر 1403

ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی و توماس توخل ترکیب اصلی تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ برای دیدار امشب دو تیم در سانتیاگو برنابئو را اعلام کردند. دو تیم امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت در آلیانز آره‌نا با تساوی 2-2 به پایان رسید و تکلیف تیم صعودکننده به فینال ومبلی که باید به مصاف بوروسیا دورتموند برود امشب در...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی و توماس توخل ترکیب اصلی تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ برای دیدار امشب دو تیم در سانتیاگو برنابئو را اعلام کردند.

دو تیم امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت در آلیانز آره‌نا با تساوی 2-2 به پایان رسید و تکلیف تیم صعودکننده به فینال ومبلی که باید به مصاف بوروسیا دورتموند برود امشب در برنابئو مشخص خواهد شد.

در ترکیب بایرن شاهد چند سورپرایز هستیم. اولین تغییر مهم بایرن در قلب خط دفاعی است. کیم مین جائه که در آن مسابقه با انتقادهای شدید روبه‌رو شد و خیلی‌ها معتقد بودند روی هر دو گل رئال مقصر بوده جایش را به ماتیس دلیخت داده که در آن بازی مصدوم بود.

سورپرایز دیگر توماس توخل نیمکت‌نشین شدن گورتزکا در خط میانی است. پالوویچ به جای او از ابتدا روانه زمین خواهد شد. سومین تغییر بزرگ در ترکیب بایرن نیمکت‌نشین شدن توماس مولر است. سرژ گنابری که در بازی رفت تعویضی بود از ابتدا به جای مولر وارد زمین می‌شود.

ترکیب اصلی بایرن مونیخ: نویر، دلیخت، کیمیش، گنابری، کین، سانه، دایر، لایمر، مزراوی، موسیالا، پاولوویچ.

انتهای پیام /

ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد 2