چهارشنبه 4 مهر 1403

ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز

رئال و بارسلونا ترکیب اصلی خود برای ال کلاسیکو را اعلام کردند. 22 ستاره که در مهم‌ترین نمایش فوتبال اسپانیا خودنمایی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی دشوار مقابل منچسترسیتی و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان امشب امیدوار است در ال کلاسیکو با پیروزی مقابل بارسلونا شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را افزایش دهد.

آنچلوتی که به جز کورتوا و آلابا که مصدومیت‌های طولانی‌مدت دارند همه بازیکنانش را در اختیار دارد بدون ناچو با حضور لوکاس واسکز به میدان می‌رود. مودریچ هم در این بازی از ابتدا به همراه کروس در میدان حضور خواهد داشت. خط تهاجمی سه نفره رئال هم از بلینگام، رودریگو و وینیسیوس تشکیل می‌شود که ستاره انگلیسی کمی عقب‌تر از دو مهاجم برزیلی بازی خواهد کرد.

در ترکیب بارسلونا نکته عجیب حضور فیکس کریستنسن و غیبت پدری است. حضور همزمان کوبارسی، ژول کنده، کریستنسن، آرائوخو و ژوائو کانسلو که خصوصیت دفاعی دارند نشان می‌دهد ژاوی ترکیبی نسبتا دفاعی را روانه میدان کرده است.

ترکیب اصلی رئال مادرید:لونین، لوکاس واسکز، رودیگر، شوامنی، کاماوینگا، والورده، کروس، مودریچ، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

ترکیب اصلی بارسلونا: تراشتگن، ژول کنده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، کریستنسن، دی‌یونگ، گوندوگان، لامینه یامال، لواندوفسکی و رافینیا

ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز 2
ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز 3