پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ترکیب زیر و رو شده آتالانتا مقابل شاختار / زلزله در قهرمان اروپا: گاسپرینی کودتا کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب زیر و رو شده آتالانتا مقابل شاختار / زلزله در قهرمان اروپا: گاسپرینی کودتا کرد

جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در آستانه بازی با شاختار درباره ترکیب عجیب و کاملا متفاوتی که برای این بازی اعلام کرده توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی دیگر آتالانتا در دور دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین می‌رود. دقایقی پیش وقتی ترکیب اصلی آتالانتا توسط گاسپرینی اعلام شد همه را شگفت‌زده کرد. ترکیبی کاملا متفاوت با ترکیب تقریبا همیشگی آتالانتا در فصل جاری.

گاسپرینی ساعتی مانده به شروع مسابقه در یک مصاحبه به این سوال توضیح داد که چرا ترکیبی تا این حد متفاوت را راهی زمین می‌کند. سرمربی آتالانتا گفت:" ما اسکوادی مملو از بازیکنان باکیفیت داریم. در این بازی آتالانتا باید خیلی برای گل زدن حریص باشد و جلوی دروازه حریف نهایت دقت را داشته باشد. به همین خاطر بود که به این ترکیب رسیدم".

هر دو تیم در دور اول لیگ قهرمانان بازی‌هایشان را با تساوی 0-0 به پایان بردند. از صحبتهای گاسپرینی مشخص است او از بازیکنانش به دلیل فرصتهایی که در آن مسابقه، مقابل آرسنال، از دست دادند عصبانی است.

از شگفتی‌های ترکیب آتالانتا نشستن ماتئو رتگی روی نیمکت است. شارل دکتلار به عنوان 9 کاذب بازی کرده و لازار سامارژیچ و آده‌مولا لوکمن در کنار او به میدان می‌رود.

گاسپرینی در ادامه صحبتهایش گفت:" بله معتقدم با این ترکیب ما خصلت تهاجمی شدیدی پیدا می‌کنیم. به خصوص در سه بازیکن خط تهاجمی. سامارژیچ، دکتلار و لوکمن بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند و معتقدم با وظایفی که برایشان تشریح کرده‌ام در این بازی به گل می‌رسیم".

ترکیب زیر و رو شده آتالانتا مقابل شاختار / زلزله در قهرمان اروپا: گاسپرینی کودتا کرد 2