شنبه 31 شهریور 1403

ترکیب مودریچ و امباپه: زندگی رویایی ستاره در مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب مودریچ و امباپه: زندگی رویایی ستاره در مادرید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، این روزها به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیمش در رختکن و بین هواداران تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری منتظر تماشای عملکرد بلینگام در ترکیب رئال مادرید پس از پیوستن او به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند اما شاید کمتر کسی چنین درخششی را تصور می‌کرد. این ستاره انگلیسی در شش دیداری که در ترکیب رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان انجام داده شش گل برای این تیم به ثمر رسانده تا نامش را خیلی زود در فهرست بازیکنان محبوب هواداران و همچنین بازیکنان کلیدی از نگاه کادر فنی این تیم قرار دهد. جدایی کریم بنزما و همچنین ناکامی رئال در جذب کیلیان امباپه یا یک بازیکن شماره 9 درجه یک باعث شده بود که عده زیادی منتظر فصلی سخت برای این تیم باشند، اما او حتی با وجود غیبت وینیسیوس جونیور هم توانسته از پس نقشی که در تیمش دارد برآید.

بسیاری این بازیکن را ناجی رئال و کارلو آنچلوتی در فصل 24-2023 می‌دانند. بازیکنی که با استعداد و مهارت‌های خارق العاده‌اش آماری قابل توجه را خلق کرده و تعجب و تحسین بسیاری از بازیکنان خودی و رقیب را به همراه داشته است. عبارات زیادی برای توصیف درخشش بلینگام در رئال استفاده شده اما شاید بهترین آنها این باشد که او موفق شده نقش لوکا مودریچ و امباپه را ترکیب کند و آن را در زمین برای تیمش به اجرا دربیاورد. او حالا هم نقش مهمی در گلزنی برای تیمش ایفا می‌کند و هم یکی از بازیکنان اصلی رئال برای خلق موقعیت و حفظ مالکیت توپ در خط میانی به حساب می‌آید. مقایسه او با زین الدین زیدان از همین حالا آغاز شده و شاید این مقایسه چندان هم به دور از واقعیت نباشد.

بلینگام بازیکنی است که از کیفیت کافی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال برخوردار است و شاید در آینده نه چندان دور مدعی اصلی کسب توپ طلا در سال‌های متوالی باشد.

ترکیب مودریچ و امباپه: زندگی رویایی ستاره در مادرید! 2
ترکیب مودریچ و امباپه: زندگی رویایی ستاره در مادرید! 3