یک‌شنبه 1 مهر 1403

تریپیه به هری کین ملحق می‌شود / ستاره انگلیسی به بایرن جواب مثبت داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تریپیه به هری کین ملحق می‌شود / ستاره انگلیسی به بایرن جواب مثبت داد

روزنامه بیلد مدعی شد کیه‌ران تریپیه ستاره نیوکسل موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را به توماس توخل اطلاع داده است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز شایعاتی در رسانه‌های آلمانی مطرح شد مبنی بر اینکه بایرن مونیخ قصد دارد کیه‌ران تریپیه را از نیوکسل با قراردادی دائمی به خدمت بگیرد. روزنامه بیلد در گزارش جدید خود اعلام کرد مطلع شده که تریپیه موافقت خود با این انتقال را به بایرن خبر داده است.

این روزنامه مدعی شد که گزارش‌های قبلی درباره انتقال دائمی تریپیه به بایرن درست نیست و او با قراردادی قرضی به بایرن خواهد رفت. تریپیه در حال حاضر با نیوکسل تا سال 2025 قرارداد دارد.

بیلد می‌گوید باشگاه نیوکسل هم مایل به مذاکره با بایرن مونیخ است اما نه به این خاطر که از عملکرد تریپیه راضی نیست. نیوکسل باید به سرعت صورتحساب‌های مالی‌اش را سر و سامان بدهد تا با خطر نقض قوانین فرپلی مالی مواجه نشود. نیوکسل به مدیران بایرن گفته که آماده مذاکره درباره انتقال قرضی تریپیه است.

بایرن به درخواست توماس توخل در ژانویه به دنبال دفاع راست می‌گردد. بایرن در عین حال که برای جذب تریپیه تلاش می‌کند نوردی موکیه‌له را از هم پاری سن ژرمن هدف گرفته است. اما طولانی شدن مذاکرات با پی‌اس‌جی باشگاه آلمانی را به این ننتیجه رسانده که از خیر موکیه‌له بگذرند و تریپیه را هدف اول‌شان تعریف کنند.

تریپیه به هری کین ملحق می‌شود / ستاره انگلیسی به بایرن جواب مثبت داد 2