دوشنبه 11 تیر 1403

تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای پذیرش دکتری بدون آزمون اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای پذیرش دکتری بدون آزمون اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای تسهیلات جدید را برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان 1402 اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای تسهیل بیشتر در پذیرش دکتری بدون آزمون و نیز سیاست‌های کلان وزارت علوم در خصوص کاهش طول دوران تحصیل و نیز ارتباط دانشگاه با صنعت، برای پذیرش در سال 1402 تسهیلات زیر را برای کسب حداقل 7 امتیاز پژوهشی لازم برای دعوت به مصاحبه در نظر گرفته است:

1- در نظر گرفتن حداکثر 3 امتیاز برای مقالات مرتبط با پایان نامه که در مجلات معتبر ISI و یا علمی پژوهشی به مرحله داوری (Under Review) رسیده باشند. مستند این موضوع باید توسط استاد راهنما تایید شود.

2- به همکاری در طرح‌های صنعتی در راستای موضوع پایان نامه یا تحویل محصول با 4 &sup 3; TRL در راستای پایان نامه طبق آیین نامه کفایت محصولات رساله دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران امتیاز داده خواهد شد (جزئیات در فراخوان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد). امتیاز این فعالیت‌ها منوط به تایید معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

3- در راستای سیاست‌های دانشگاه‌ها در خصوص تشویق به کاهش ماندگاری، برای داوطلبانی که در نیمسال چهارم تحصیل خود می‌باشند و هنوز دفاع نکرده اند، 4 امتیاز مربوط به کیفیت پایان نامه داده خواهد شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تسهیلات دانشگاه دانشگاه علم دانشگاه علم و صنعت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است