سه‌شنبه 3 مهر 1403

تشویق شدن یا فحش خوردن: مساله امباپه این است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تشویق شدن یا فحش خوردن: مساله امباپه این است!

کیلیان امباپه سه ماه بعد از آخرین باری که در پارک دو پرنس به میدان رفت امشب بار دیگر در این ورزشگاه مقابل هواداران پی‌اس‌جی بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام فهرست نهایی پاری سن ژرمن برای دیدار امشب مقابل لانس در هفته سوم لیگ یک نام کیلیان امباپه در این فهرست دیده می‌شود. او حدود سه ماه بعد از آخرین بازی‌اش در ورزشگاه پارک دو پرنس بار دیگر در این استادیوم به میدان خواهد رفت.

آخرین باری که امباپه با پیراهن پی‌اس‌جی در پارک دو پرنس بازی کرد به فصل گذشته و دیدار مقابل کلرمون در سوم ژوئن برمی‌گشت.

بعد از یک تابستان پرتنش بین امباپه و باشگاه او هفته گذشته در بازی مقابل تولوز برای پی‌اس‌جی به میدان رفت. اتفاقا تنها گل پاری سن ژرمن را امباپه به ثمر رساند تا پاریسی‌ها به لطف او از شکست فرار کرده و به تساوی 1-1 برسند.

مشخص نیست بعد از بحران بزرگی که امسال تابستان بین امباپه و پی‌اس‌جی در جریان بود هواداران این تیم امشب در پارک دو پرنس از او چطور استقبال خواهند کرد. هواداران پی‌اس‌جی به دو گروه تقسیم شده‌اند: گروهی که معتقدند امباپه بزرگترین ستاره آنها است و سالها نقش مهمی در این تیم بازی کرده و باید مورد تشویق قرار بگیرد. اما گروه دیگری هم رفتار او با باشگاه را بی‌وفایی توصیف کرده و به هیچ وجه حاضر به بخشیدنش نیستند.

امباپه که در شروع تابستان به باشگاه گفت حاضر به تمدید نیست و سال آینده رایگان پی‌اس‌جی را ترک خواهد کرد با تنبیه مواجه شده و حتی اجازه تمرین کردن با تیم اول را نداشت. تا اینکه در نهایت بعد از جلسه‌ای بین او و مدیران امباپه مورد بخشش قرار گرفت و به تمرین‌ها بازگشت و این مقدمه‌ای برای حضور او در بازی هفته گذشته مقابل تولوز بود.

تشویق شدن یا فحش خوردن: مساله امباپه این است! 2