چهارشنبه 4 مهر 1403

تشکر گلر میلان از اینتر؛ مرسی که 0-3 بردید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تشکر گلر میلان از اینتر؛ مرسی که 0-3 بردید!

مایک مایگنان، دروازه بان فرانسوی میلان از حملات نژادپرستانه در فوتبال ایتالیا شکایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کورس حساس و تماشایی لیگ ایتالیا در نهایت با قهرمانی میلان به اتمام رسید و این تیم موفق شد بالاتر از اینتر و بعد از 11 سال دوباره اسکودتو را فتح کند. حالا مایک مایگنان، دروازه بان میلان، از اینتر به خاطر برتری 3-0 در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا تشکر کرده و مدعی شد این شکست انگیزه اصلی روسونری برای فتح عنوان قهرمانی در سری آ شده است.

مایک مایگنان در مصاحبه با نشریه گاتزتا دلااسپورت گفت: "از اینتر متشکرم، زیرا بعد از شکست 3-0 مقابل این تیم در کوپا ایتالیا خیلی عصبانی شدیم و آن باخت واقعا به ما انگیزه داد. زمانی که اینتر در خانه بولونیا به میدان رفت، می دانستیم که همه چیز برای آنها تمام شده و در آن مقطع ما فقط روی عملکرد تیم خودمان تمرکز کرده بودیم.

حملات نژادپرستانه در جریان بازی میلان در کالیاری؟ این موضوع برای سال‌های متمادی در جریان است و من نیز آخرین قربانی نخواهم بود. البته من به اندازه کافی خوش شانس بودم که مورد حمایت باشگاه میلان قرار بگیرم. اما در میان نهادهای ایتالیایی و اروپایی، افرادی حاضر هستند که به مجازات این افراد گناهکار اهمیتی نمی دهند. شکایت کردن دیگر به تنهایی کافی نیست و این به ما بازیکنان بستگی دارد که خودمان در این رابطه کاری انجام دهیم."

تشکر گلر میلان از اینتر؛ مرسی که 0-3 بردید! 2