چهارشنبه 4 مهر 1403

تصمیمات غیرمنطقی: داور دشمن ستاره‌های رئال بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیمات غیرمنطقی: داور دشمن ستاره‌های رئال بود

تصمیم داور بازی رئال مادرید برابر آلاوس برای کارت نشان دادن به فدریکو والورده و لوکا مودریچ با تعجب بسیاری همراه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آلاوس بود و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید تا روند بردهایش در چند هفته اخیر را همچنان حفظ کرده باشد و رکورد شکست ناپذیری‌اش در خانه را بهبود ببخشد.

اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد مربوط به کارت زردهایی بود که داور بازی بارها به بازیکنان رئال مادرید صرفا به دلیل اعتراض و صحبت با او نشان داد و عصبانیت کادر فنی و دیگر بازیکنان این تیم را هم به همراه داشت که آن را پس از پایان مصاحبه در زمین هم ابراز کرده بودند.

حالا گزارش داوری از دو کارت زردی که در این بازی به مودریچ و والورده داده شده منتشر شده که تعجب بسیاری از هواداران رئال را به همراه داشته و باعث شده است که آنها در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر داور این بازی و تصمیم‌هایی که در جریان این دیدار گرفت بپردازند.

در گزارش داوری آمده است: «لوکا مودریچ به این دلیل کارت زرد دریافت کرد: اظهارنظر فنی درباره یکی از تصمیمات من. فدریکو والورده به این دلیل کارت زرد دریافت کرد: به دلیل ژست عدم تایید خطاب به من که نشانه‌ای از مخالفتش بود.»