دوشنبه 9 مهر 1403

تصمیمت را درک می‌کنم و احترام می‌گذارم / پیام امباپه برای گریزمان: بدرود گریزوی افسانه‌ای!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیمت را درک می‌کنم و احترام می‌گذارم / پیام امباپه برای گریزمان: بدرود گریزوی افسانه‌ای!

بعد از اعلام بازنشستگی آنتوان گریزمان از فوتبال ملی، کیلیان امباپه در پیامی بلند و احساسی با او خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان امروز با اقدامی غیرمنتظره همه را شگفت‌زده کرد. ستاره فرانسوی درحالیکه پیش از این نشانه‌ای از قصد او برای بازنشستگی از فوتبال ملی نبود اعلام کرد که دیگر در تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد.

بسیاری از ستاره‌های فوتبال به خصوص فرانسوی‌ها در ساعت‌های گذشته مشغول ابراز لطف به گریزمان هستند و پیامهایی محبت‌آمیز خطاب به او منتشر کرده‌اند. کیلیان امباپه، ستاره بزرگ و کاپیتان تیم ملی فرانسه هم دقایقی پیش با متنی بلند و احساسی به خداحافظی گریزمان واکنش نشان داد.

بازنشستگی گریزمان، کاپیتان دوم فرانسه، ضربه سختی به تیم دیدیه دشان خواهد بود. آن هم سه روز پیش از اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی‌های پیش روی لیگ ملتها.

امباپه در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود برای گریزمان، که در فرانسه از او با لقب گریزو یاد می‌شود نوشت:" یکی از مهم‌ترین بازیکنان عصر مدرن فوتبال فرانسه و تیم ملی‌مان. به خاطر خاطرات فراموش‌نشدنی‌ای که به ما دادی ممنونم. تو سالها بار این تیم را به دوش کشیدی و نقش خیلی مهمی در موفقیت‌هایش داشتی. به لطف تو بود که فرانسه این همه جام و افتخار به دست آورد و به قله فوتبال دنیا رسید".

کاپیتان فرانسه در ادامه پیام خود خطاب به گریزمان نوشت:" بعضی‌ها ممکن است بگویند الان برای بازنشستگی خیلی زود است ولی من تصمیمت را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم. پوشیدن این پیراهن یک فوتبالیست را مجبور می‌کند همیشه و در هر لحظه بیشتر و بهتر از همیشه کار کند. تو تا ابد در تاریخ تیم ملی فرانسه باقی خواهی ماند. هرگز افتخار و لذت بازی کردن کنار تو در این همه سال را فراموش نخوهم کرد. موفق باشی رفیق و متشکرم".

تصمیمت را درک می‌کنم و احترام می‌گذارم / پیام امباپه برای گریزمان: بدرود گریزوی افسانه‌ای! 2
تصمیمت را درک می‌کنم و احترام می‌گذارم / پیام امباپه برای گریزمان: بدرود گریزوی افسانه‌ای! 3