شنبه 14 مهر 1403

تصمیم بی‌سابقه تیم رسانه‌ای چلسی / عجیب‌ترین نشست: به زور تن مربی کاپشن کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم بی‌سابقه تیم رسانه‌ای چلسی / عجیب‌ترین نشست: به زور تن مربی کاپشن کردند!

در نشست خبری اخیر انزو مارسکا، سرمربی چلسی، شاهد زنجیره‌ای از اتفاقات عجیب و بامزه بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری پنج‌شنبه شب انزو مارسکا، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 4-2 مقابل خنت در لیگ اروپا با صحنه‌هایی عجیب همراه بود. صحنه‌هایی که در پخش اولیه این نشست دیده نشده بود ولی حالا با انتشار پشت صحنه این نشست فاش شده است.

بعد از پیروزی چلسی مقابل حریف بلژیکی در استمفوردبریج مارسکا وارد سالن نشست خبری در ورزشگاه خانگی تیمش شد. تیم رسانه‌ای چلسی ناگهان تصمیم گرفت که دو نشست خبری را همزمان برگزار کند: نشست خبری بعد از پیروزی مقابل خنت در لیگ اروپا بعلاوه نشست خبری ای که مارسکا قرار بود پیش از بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر انجام بدهد.

مارسکا در حال صحبت کردن با خبرنگاران درباره پیروزی مقابل خنت بود که مدیران رسانه‌ای چلسی به او گفتند در میان صحبت‌هایش توقف بدهد تا منظره پشت سر او را تغییر بدهند.

تیم رسانه‌ای برای اینکه کسی متوجه نشود که مارسکا همزمان دو نشست خبری برگزار کرده تصمیم گرفتند لباس او را هم عوض کنند. دوربین کات خورده و زمانی که مارسکا برمی‌گردد یک کاپشن ضخیم به تن دارد.

مارسکا که مشخص است با این کاپشن ضخیم گرمش شده سعی داشت سوالات را هر چه سریعتر جواب بدهد. او وقتی به خبرنگاران گفت به پایان نشست خبری رسیده‌اند بلافاصله از جایش بلند شد و با لبخند گفت:" وای، چقدر گرمه".

چلسی این روزها با مارسکا دورانی خوب را تجربه می‌کند. چلسی در پنج بازی اخیر خود در رقابتهای مختلف پنج پیروزی به دست آورده و در این مدت 17 گل به ثمر رسانده است. این عملکرد قوی باعث شده هواداران شروع ضعیف او در فصل جدید را فراموش کنند و حالا به تیم‌شان بسیار امیدوار هستند.

تصمیم بی‌سابقه تیم رسانه‌ای چلسی / عجیب‌ترین نشست: به زور تن مربی کاپشن کردند! 2
تصمیم بی‌سابقه تیم رسانه‌ای چلسی / عجیب‌ترین نشست: به زور تن مربی کاپشن کردند! 3
تصمیم بی‌سابقه تیم رسانه‌ای چلسی / عجیب‌ترین نشست: به زور تن مربی کاپشن کردند! 4