شنبه 29 اردیبهشت 1403

تصمیم داور غلط هم باشد اعتراضی نمی کنیم / جنتلمن مثل دستیار آلگری: دوست داورها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم داور غلط هم باشد اعتراضی نمی کنیم / جنتلمن مثل دستیار آلگری: دوست داورها!

مارکو لاندوچی، دستیار مکس آلگری، به جای او در پایان بازی با بولونیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش ورزش سه، یوونتوس شروع خوبی در فصل جدید سری A داشت و در گام اول 3-0 از سد اودینزه گذشته بود. این تیم در هفته دوم اما نتوانست رضایت هوادارانش را در اولین بازی خانگی فصل جلب کند و با تساوی 1-1 مقابل بولونیا متوقف شد. مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از این دیدار مارکو لاندوچی، دستیارش را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد.

در حالی که تصور می شد سرمربی یوونتوس به دلیل عصبانیت از اتفاقات بازی در کنفرانس حضور نیافته، لاندوچی در مورد علت این اتفاق گفت: او سرما خورده است و حال خوبی نداشت. البته چیز جدی‌ای نیست.

دستیار آلگری در مورد توقف خانگی یووه گفت: "دو نیمه کاملا متفاوت شاهد بودیم. تیم ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت اما خب مشتاق بودیم در این دیدار خانگی بهتر از این ها ظاهر شویم. حیف شد که گل اول دوشان ولاهوویچ در دقیقه 51 مردود اعلام شد. لحظه مهمی بود اما در کل نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. به قدری اشتیاق برد داشتیم که در نهایت با خطر از دست دادنش مواجه شدیم. ما ریسک کردیم و می دانستیم این کار را انجام می دهیم. اما گاهی اوقات این بهترین تصمیم است. "

گل اول یووه در حالی مردود اعلام شد که آنها معتقد بودند گل بولونیا هم باید در VAR بازبینی می شد. با این وجود لاندوچی اعتراضی به داور ندارد:"من همان چیزی را تکرار می کنم که تیاگو موتا، سرمربی بولونیا، همیشه می گوید و آن این است که تحت هر شرایطی تصمیم داور را می پذیریم و چه درست باشد و چه غلط اعتراضی به آن نمی کنیم."

پل پوگبا در 25 دقیقه پایانی به ترکیب یوونتوس اضافه شد. مربی بیانکونری در مورد بازگشت این ستاره فرانسوی پس از مصدومیت طولانی مدتش گفت: "پل تاثیر خوبی روی بازی داشت و چند پاس خیلی خوب داد."

لاندوچی با تحسین دوشان ولاهوویچ صحبت هایش را به پایان رساند: "دوشان بازی خیلی خوبی انجام داد. او وقتی آرامش دارد بازیکن موثرتری است. همچنین باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که او این هفته از نظر بدنی خیلی بهتر بود و مثل چند هفته پیش از مشکل کشاله ران رنج نمی برد."

تصمیم داور غلط هم باشد اعتراضی نمی کنیم / جنتلمن مثل دستیار آلگری: دوست داورها! 2