شنبه 28 مهر 1403

تصمیم عجیب بارسا: رد پیشنهاد 250 میلیونی برای یامال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم عجیب بارسا: رد پیشنهاد 250 میلیونی برای یامال

اندی بارا، مدیر برنامه دنی اولمو، تایید کرد که مدیران بارسا پیشنهاد 250 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای لامین یامال را رد کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یامال در طول دو فصل گذشته ستاره بی چون و چرای بارسلونا بوده و درخشش او در ترکیب این تیم و همچنین تیم ملی اسپانیا باعث شده است که بسیاری از فوتبال دوستان مبهوت استعداد خاص و ناب او و عملکرد درخشانش در زمین شوند که کمک بسیاری به تیم‌هایش کرده است.

این ستاره جوان که در آکادمی معروف بارسلونا به نام لاماسیا رشد کرده با درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را هم به خود جلب کرد و رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که باشگاه پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب او برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه دارد که در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد.

حالا اندری بارا که مدیر برنامه بازیکنانی مانند آلوارو موراتا و دنی اولمو است خبر داده که پاری سن ژرمن پیشنهادی جدی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به مدیران بارسا ارائه کرد که به ارزش 250 میلیون یورو بود اما خوان لاپورتا و دکو به هیچ وجه حاضر نشدن حتی به این پیشنهاد فکر کنند.

با توجه به وضعیت مالی نه چندان خوب بارسلونا، این مبلغ می‌توانست کمک بسیاری به حل مشکلات آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کند اما مدیران باشگاه معتقد هستند که یامال یکی از ستاره‌های این تیم است که جایگاه خاصی در پروژه ورزشی بلند مدت این تیم دارد و به همین دلیل حاضر به فروش او حتی با چنین مبالغ هنگفتی هم نیستند.