دوشنبه 28 خرداد 1403

تصمیم عجیب: کیه‌زا و شزنی در لیست فروش یووه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم عجیب: کیه‌زا و شزنی در لیست فروش یووه

تیاگو موتا علاقه‌ای به همکاری با فدریکو کیه‌زا و وویچک شزنی در یوونتوس در رقابت‌های فصل آینده ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، موتا در این فصل عملکرد بسیار درخشانی روی نیمکت بولونیا داشت و همین باعث شد که توجه چند باشگاه بزرگ ایتالیایی و اروپایی به او جلب شود اما یوونتوس موفق شد خیلی زود با این مربی جوان به توافق برسد تا از فصل آینده روی نیمکت آنها حضور داشته باشد.

عملکرد یووه در این فصل با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران و رسانه‌ها همراه شد و مدیران این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با مکس آلگری نداشتند و حالا امیدوار هستند که موتا بتواند این تیم را از بحرانی که به آن دچار شده است نجات دهد و بار دیگر به روزهای اوج برگرداند.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که این مربی قصد دارد تیمش را حول محور بازیکنانی مانند آدرین رابیو، مانوئل لوکاتلی و گلیسون برمر شکل دهد و این موضوع را به مدیران این باشگاه هم اعلام کرده است. او علاقه‌ای به همکاری با شزنی و کیه‌زا ندارد و آنها را در فهرست فروش قرار داده است.

این در حالی است که این دو بازیکن از جمله بازیکنان درخشان یوونتوس به حساب می‌آمدند اما حالا با حضور مربی جدید دیگر جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهند داشت و انتظار می‌رود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را ترک کنند.

تصمیم عجیب: کیه‌زا و شزنی در لیست فروش یووه 2