شنبه 29 اردیبهشت 1403

تصمیم ناگهانی تونی کروس همه را شوکه کرد

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
تصمیم ناگهانی تونی کروس همه را شوکه کرد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، تونی کروس، هافبک رئال مادرید از بازنشستگی خارج شد و قصد شرکت در یورو 2024 به میزبانی آلمان را دارد.

کروس 34 ساله با آلمان قهرمان جام جهانی 2014 شد و 106 بازی ملی برای مانشافت انجام داد. او در جولای 2021 از فوتبال ملی بازنشسته شد اما پس از گفتگو با یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمان، تصمیم خود را تغییر داده و قصد بازگشت دارد. کروس در پست اینستاگرامی خود نوشت: «از ماه مارس دوباره برای آلمان بازی خواهم کرد. چرا؟ چون مربی از من خواسته و آماده هستم. من مطمئن هستم که تیم در مسابقات قهرمانی اروپا خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد، بیشتر از آن چیزی که اکثر مردم در حال حاضر فکر می‌کنند.»

کروس در طول دوران حرفه‌ای خود علاوه بر پنج مدال قهرمانی لیگ قهرمانان، سه بار در بوندسلیگا و لالیگا قهرمان شده است. او همچنین علاوه بر قهرمانی در جام جهانی، بخشی از تیم آلمان بود که در مسابقات 2010 سوم شد و به نیمه‌نهایی یورو 2012 رسید. او برای حضور در بازی‌های دوستانه ماه آینده برابر فرانسه و هلند واجد شرایط است. آلمان در بازی افتتاحیه یورو 2024 روز جمعه 14 ژوئن در آلیانتس آرنای مونیخ به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.