پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تصمیم نهایی: ستاره جنجالی در آرسنال ماندنی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم نهایی: ستاره جنجالی در آرسنال ماندنی شد

باشگاه آرسنال بند خرید دائمی داوید رایا را فعال کرده است و او در این تیم ماندگار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رایا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله به آرسنال پیوست و این انتقال تعجب بسیاری از هواداران و کارشناسان را به دنبال داشت چون آرون رمزدیل عملکرد بسیار خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته بود و به نظر نمی‌رسید که آنها نیازی به دروازه‌بان جدید داشته باشند.

با این حال، این بازیکن خیلی زود توانست در ترکیب توپچی‌ها پیدا کند و به دروازه‌بان ثابت این تیم در طول فصل تبدیل شود و عملکرد خوبی که خصوصا در لیگ قهرمانان داشت باعث شد که آرتتا بیش از پیش به او اعتماد کند و در نهایت هم جایزه دستکش طلایی را با 16 کلین شیت به دست آورد.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که مدیران باشگاه آرسنال از عملکرد این بازیکن بسیار راضی و خوشنود هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که بند دائمی کردن قراردادش را فعال کنند و به این ترتیب او به حضورش در این تیم در فصل آینده هم ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود که این انتقال حدود 32 میلیون یورو برای آنها هزینه به همراه خواهد داشت اما آرسنال مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. به این ترتیب باید منتظر جدایی احتمالی رمزدیل در پنجره تابستانی از آرسنال هم باشیم.

تصمیم نهایی: ستاره جنجالی در آرسنال ماندنی شد 2