چهارشنبه 28 شهریور 1403

تصمیم پرسپولیس با علی علیپور مقابل الاهلی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تصمیم پرسپولیس با علی علیپور مقابل الاهلی

نگاهی به چهار مسابقه قبلی پرسپولیس و الاهلی نشان می‌دهد علی علیپور از ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت با این تیم بوده است. نگاهی به چهار مسابقه قبلی پرسپولیس و الاهلی نشان می‌دهد علی علیپور از ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت با این تیم بوده است. از جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس، علی علیپور یکی از بهترین خریدهای این فصل باشگاه بود و از جمله بازیکنان تاثیرگذار در بازی‌ها پرسپولیس...

نگاهی به چهار مسابقه قبلی پرسپولیس و الاهلی نشان می‌دهد علی علیپور از ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت با این تیم بوده است.

از جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس، علی علیپور یکی از بهترین خریدهای این فصل باشگاه بود و از جمله بازیکنان تاثیرگذار در بازی‌ها پرسپولیس برابر الاهلی بوده است.

علیپور در چهار بازی گذشته با الاهلی آمار دو گل و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است و قطعا مورد توجه تدابیر فنی حریف قرار خواهد گرفت.

او هنوز 19 ساله بود که نخستین بار به جمع سرخپوشان ملحق شد. قبل از این که عنوان آقای گلی لیگ را به دست آورد، با نظر کارشناسان و مربیان لیگ، به عنوان بهترین مهاجم لیگ شناحته شد و بعد از آن، آقای گل مسابقات هم شد. او در همین دوره این رقابت‌ها می‌تواند خود را صاحب رکوردهای ویژه‌ای کند. وی در 28 سالگی باتجربه‌ترین بازیکن پرسپولیس در آسیا شناخته می‌شود که مهم خواهد بود.

علیپور سابقه 40 بازی آسیایی دارد. او همچنین با 10 گل، بهترین گلزن حال حاضر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست و با دو گل دیگر، رکورددار گلزنی برای پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی خواهد شد و از فرشاد پیوس عبور می‌کند.

علیپور البته با 56 گل زده، رکورددار گلزنی برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر نیز به حساب می‌آید. بدون تردید او می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم در فصل جاری مسابقات باشد.

این مهاجم شمالی تلاش خواهد کرد در بازی الاهلی نخستین گلش در دومین مقطع حضور در پرسپولیس را به ثمر برساند.

منبع: ورزش سه --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

تصمیم پرسپولیس با علی علیپور مقابل الاهلی 2