جمعه 14 اردیبهشت 1403

تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از بین فرانکی دی یونگ و پدری باید یک بازی را برابر رئال به میدان بفرستد.

به گزارش "روزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در دیداری حساس و تمشایی در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا ال‌کلاسیکوی برگشت را برگزار کند.

بازیکنان این تیم هفته گذشته در یک دیدار تماشایی در ورزشگاه خانگی‌شان برابر پاری سن ژرمن به میدان رفتند اما نتوانستند این تیم را در مرحله چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان شکستند و راهی دیدار نیمه نهایی شوند و همین باعث شده است که نگرانی‌هایی درباره شرایط روحی بازیکن پیش از بازی برابر رئال به گوش برسد.

در صورتی که رئال مادرید در این بازی به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها با بارسلونا در صدر جدول به 11 امتیاز افزایش خواهد یافت و قهرمانی این تیم در این فصل تقریبا مسجل خواهد شد و به همین دلیل ژاوی تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت که مانع از رخ دادن این اتفاق شود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا با وجود انگیزه بالایی که برای پیروزی برابر رئال مادرید دارد نمی‌خواهد روی شرایط بازیکنانش که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند ریسک کند. انتظار می‌رود که یک بازیکن از بین دی یونگ و پدری در این بازی روی نیمکت بنشیند و آندریاس کریستنسن در ترکیب اصلی به میدان برود.

تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت! 2