دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تعدادی از دانشجویان خواجه نصیر به دانشگاه ممنوع‌الورود شدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تعدادی از دانشجویان خواجه نصیر به دانشگاه ممنوع‌الورود شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به تذکرات مکرر به برخی از دانشجویان در خصوص رعایت مقررات و شئون دانشگاه، متاسفانه به دلیل تکرار برخی فعالیت‌های خلاف قوانین و عرف دانشگاه و رخداد‌های نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف‌های مختلف دانشجویی، مقرر گردید که 15 نفر از دانشجویان به مدت 2 هفته ممنوع الورود شدند. در...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به تذکرات مکرر به برخی از دانشجویان در خصوص رعایت مقررات و شئون دانشگاه، متاسفانه به دلیل تکرار برخی فعالیت‌های خلاف قوانین و عرف دانشگاه و رخداد‌های نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف‌های مختلف دانشجویی، مقرر گردید که 15 نفر از دانشجویان به مدت 2 هفته ممنوع الورود شدند.

در این اطلاعیه آمده است، کمیته انضباطی دانشجویان اگرچه تا این تاریخ هیچ حکم انضباطی صادر نکرده بود، با هدف اجرای قانون و حفظ حریم دانشگاه و نیز جلوگیری از وقوع حوادث پرمخاطره بیشتر، نسبت به صدور احکام انضباطی 14 نفر از دانشجویان اقدام کرده است. همچنین به اطلاع می‌رساند مطابق تصمیم گیری مدیریت دانشگاه، تا اطلاع ثانوی تردد کلیه دانشجویان در پردیس‌های غیر هم‌رشته منوط به اخذ درس در پردیس مربوطه می‌باشد.