جمعه 1 تیر 1403

تعریف عجیب از ستاره آلمان: او یک کشتی‌گیر وحشی بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تعریف عجیب از ستاره آلمان: او یک کشتی‌گیر وحشی بود!

آنتونیو رودیگر، مدافع 31 ساله تیم ملی آلمان و رئال مادرید، شخصیتی خشن و پرشور دارد. این موضوعی است که او بارها در طول دوران حرفه ای خود به اثبات رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، علاقه رودیگر به فوتبال از همان دوران کودکی در خیابان های نوکولن آغاز شد. او قبل از پیوستن به تیم جوانان بوروسیا دورتموند، در بین سال های 2006 تا 2008 برای تیم محلی هرتا زهلندورف بازی می کرد.

مربی سابق جوانان او، "مایکل اشتوهه - زیمر" که به "زیپو" معروف است، رودیگر را به عنوان بازیکنی "غیرمتعارف و وحشی" توصیف می کند. "زیپو" در مصاحبه ای با اسپورت بیلد، خاطرات جالبی از دوران نوجوانی رودیگر تعریف می کند: "او و دوستانش اغلب به خانه ما می آمدند و مثل نوجوانان 16 ساله رفتار می کردند. کشتی گرفتن سرگرمی مورد علاقه آنها بود. پنجره ها همیشه بسته بود و وقتی وارد اتاق می شدیم، اوضاع خیلی آشفته بود!"

به نظر می رسد علاقه رودیگر به کشتی در دوران کودکی، در سبک بازی او در زمین فوتبال نیز نمود پیدا کرده است. او به خاطر فیزیک بدنی قوی و تکل های خشن خود شناخته شده است. نمونه بارز این موضوع، نبرد او با ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی در سال 2023 بود.

عزم و اراده و روحیه جنگندگی رودیگر فقط در زمین فوتبال خلاصه نمی شود. نیکلاس فولکروگ، هم تیمی او در تیم ملی آلمان، در جریان اردوی آماده سازی تیم ملی در هرزوگناوراخ، طعم این خصلت را چشید.

"زیپو" مربی سابق رودیگر، معتقد است که این روحیه جنگجویی رودیگر می تواند به نفع تیم ملی آلمان در یورو 2024 باشد: "من فکر می کنم تیم ملی به چنین بازیکنی نیاز دارد. کسی که پیشرو و مسئولیت‌پذیر باشد و دیگران را با خود همراه کند."

تعریف عجیب از ستاره آلمان: او یک کشتی‌گیر وحشی بود! 2