تعطیلی تهران به داد مصرف برق رسید؟
آنگونه که کامبیز ناظریان سخنگوی صنعت برق در استان تهران اعلام کرده، تعطیلی ادارات استان تهران در روز شنبه منجر به صرفهجویی 9 درصدی، معادل 895 مگاوات کاهش مصرف برق معادل بیش از 900 هزار مشترک خانگی شد.
آنگونه که کامبیز ناظریان سخنگوی صنعت برق در استان تهران اعلام کرده، تعطیلی ادارات استان تهران در روز شنبه منجر به صرفهجویی 9 درصدی، معادل 895 مگاوات کاهش مصرف برق معادل بیش از 900 هزار مشترک خانگی شد.