یک‌شنبه 6 آبان 1403

تعویض اجباری بارسا: / بهترین بازیکن ژاوی مصدوم شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تعویض اجباری بارسا: / بهترین بازیکن ژاوی مصدوم شد! (عکس)

ژوائو کانسلو، ستاره بارسلونا، در دقیقه 11 بازی تیمش برابر لاس پالماس به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چارچوب هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا مهمان لاس پالماس است. آنها در صورت پیروزی جای بالاتر از اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در رده سوم قرار خواهند گرفت.

اگرچه بازی در همان ابتدای دیدار برای ژاوی و شاگردانش گره خورد. در دقیقه 6 بازی در جریان کرنر ارسالی بارسلونا، بازیکن لاس پالماس و کانسلو، هر دو همزمان به توپ ضربه زدند و با هم برخورد داشتند. هر دو بازیکن به زمین افتادند اما به‌نظر می‌رسید وضعیت کانسلو حادتر است. او به بیرون زمین برده شد و تحت مداوای پزشکی قرار گرفت.

پس از لحظاتی او به زمین بازی برگشت و هواداران امیدوار شدند که ستاره پرتغالی‌شان می‌تواند به بازی ادامه دهد. با این حال کانسلو همچنان لنگ می‌زد و نمی‌توانست به راحتی بدود. پس از چند دقیقه او درخواست تعویض داد و اعلام کرد که نمی‌تواند به بازی ادامه دهد.

این بدترین خبر برای ژاوی هرناندز بود. کانسلو هم در کار دفاعی و هم هجومی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا است و حالا با مصدومیت او، ژاوی مجبور شد آندریاس کریستنسن را به بازی بفرستد. سرمربی اسپانیایی کریستنسن را به دلیل نمایش ضعیف در ابتدای نیمه دوم بازی قبل برابر آلمریا تعویض و از زمین خارج کرده بود.

تعویض اجباری بارسا: / بهترین بازیکن ژاوی مصدوم شد! (عکس) 2
تعویض اجباری بارسا: / بهترین بازیکن ژاوی مصدوم شد! (عکس) 3