جمعه 14 اردیبهشت 1403

تعویض‌های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تعویض‌های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نفت مسجدسلیمان که در دقایق ابتدایی موفق شده بود روی دروازه پرسپولیس فشار گذاشته و حتی موفق به کسب پنالتی نیز شد، در ادامه بعد از اینکه این پنالتی را از دست داد با مشکلات بزرگی مواجه شده است. ابتدا گل سینا اسدبیگی به تلافی پنالتی‌ای که داده بود باعث شد تا آن‌ها در استادیوم آزادی از پرسپولیس عقب بیافتند. اما در ادامه هم مصدومیت خرم الحسینی و پیمان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نفت مسجدسلیمان که در دقایق ابتدایی موفق شده بود روی دروازه پرسپولیس فشار گذاشته و حتی موفق به کسب پنالتی نیز شد، در ادامه بعد از اینکه این پنالتی را از دست داد با مشکلات بزرگی مواجه شده است.

ابتدا گل سینا اسدبیگی به تلافی پنالتی‌ای که داده بود باعث شد تا آن‌ها در استادیوم آزادی از پرسپولیس عقب بیافتند. اما در ادامه هم مصدومیت خرم الحسینی و پیمان میری در دو فاصله زمانی متفاوت دو تعویض این تیم را شکل داد تا برنامه‌های کادرفنی نفت مسجدسلیمان در ادامه بازی با مشکل همراه شود و آن‌ها اکنون یک مجوز تعویض با سه برگه خواهند داشت.

هر تیم قادر است پنج تعویض خود را در سه مقطع زمانی انجام دهد و با تعویض پیمان میری و خرم الحسینی که رضا دهقانی و حسین شنانی جانشین آن‌ها شده‌اند، این تیم دو فرصت تعویضی خود را انجام داده و باید دید رضا عنایتی با سه برگه باقی‌مانده و یک فرصتی که برای تعویض دارد، چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام /