جمعه 14 اردیبهشت 1403

تغییر تاریخ بازی‌ها برای دو نماینده اروپایی لیگ یک / فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تغییر تاریخ بازی‌ها برای دو نماینده اروپایی لیگ یک / فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!

لیگ یک فرانسه تاریخ دیدارهای پی‌اس‌جی و مارسی در این لیگ را تغییر داد تا دو تیم راحت‌تر در نیمه‌نهایی تورنمنت‌های اروپایی به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوتبالی اروپا به نقطه اوج خود رسیده و مثل همیشه در این برهه از فصل تیمها باید در برنامه‌هایی بسیار متراکم هر چند روز یک بار به میدان بروند. اما در فرانسه، لیگ یک به این نتیجه رسیده که باید به دو نماینده این کشور در اروپا، پاری سن ژرمن و مارسی کمک کند.

پی‌اس‌جی با عبور از بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ حضور دارد و مارسی هم خود را به نیمه‌نهایی لیگ اروپا رسانده است. لیگ یک برنامه هفته‌های آتی خود را به شکلی تغییر داد که هر دو تیم زمان کافی برای ریکاوری داشته باشند تا با آسودگی کامل در اروپا به میدان بروند.

بدو بازی رانس مقابل مارسی و نیس مقابل پاری سن ژرمن طبق برنامه اولیه قرار بود در هفته سی و دوم برگزار شود ولی این دو بازی از طرف لیگ یک به تعویق افتاده و قرار است چهارشنبه 15 مه برگزار شود. این بازی‌ها در برنامه اولیه باید روز 4 مه برگزار می‌شد اما پاری سن ژرمن سه روز بعد باید در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به مصاف دورتموند می‌رفت.

به این ترتیب پاری سن ژرمن پیش از دو دیدار رفت و برگشت با دورتموند، بازی دیگری انجام نخواهد داد و شش روز برای ریکاوری زمان خواهد داشت.

پاری سن ژرمن قبل از بازی رفت مقابل دورتموند به مصاف لوهاور رفته و 4 روز زمان دارد. امباپه و یارانش روز اول مه در دور رفت با دورتموند بازی کرده و بعد از شش روز استراحت روز 7 مه در پاریس میزبان آلمانی‌ها در دور برگشت خواهند بود.

تغییر تاریخ بازی‌ها برای دو نماینده اروپایی لیگ یک / فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد! 2
تغییر تاریخ بازی‌ها برای دو نماینده اروپایی لیگ یک / فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد! 3