یک‌شنبه 15 مهر 1403

تقاضای طلاق به خاطر کثیف بودن همسر / ازدواجی که 40 روز هم دوام نیاورد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
تقاضای طلاق به خاطر کثیف بودن همسر / ازدواجی که 40 روز هم دوام نیاورد

اخیرا زنی هندی که تازه 40 روز بود ازدواج کرده بود، به‌دلیل اینکه شوهرش بهداشت فردی خود را رعایت نمی‌کرد، تقاضای طلاق کرد.

نادیا زکالوند: زنی در هند به مرکز محلی مشاوره خانواده مراجعه کرد و از همسرش که تازه 40 روز با او ازدواج کرده بود به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت شکایت کرد و خواستار طلاق شد. به‌گفته این زن، شوهرش در 40 روز گذشته فقط دو بار حمام کرده بوده است و او همیشه لباس‌های کثیف می‌پوشد و نفس بد بویی هم دارد. این زن می‌گوید که همسرش آنقدر بوی بد می‌دهد که نمی‌تواند نزدیک او شود.

همسر این زن اعتراف کرد که در ماه فقط دو بار حمام می‌کند و هفته‌ای هم یکبار از آب مقدس رودخانه گنگ، به خود می‌پاشد تا پاک شود.

یکی از مشاوران این مرکز به خبرنگار خانواده گفت، این زن و شوهر پس از 40 روز مجادله بر سر بهداشت شوهر، سرانجام خانه‌هایشان را از هم جدا کردند و زن به نزد خانواده خود برگشت و مدتی بعد تقاضای طلاق و پس گرفتن جهیزیه خود کرد.

شوهر این زن وقتی متوجه شد که همسرش قصد دارد از او جدا شود، قول داد که از این به بعد به بهداشت خود اهمیت بدهد و حتی هر روز حمام کند. اما خانواده زن گفتند که دخترشان حاضر به آشتی نیست و می‌خواهد از او جدا شود.

ممکن است طلاق به‌دلیل نبود بهداشت فردی عجیب باشد، اما چندی پیش مردی اهل تایوان همسر خود را به‌دلیل اینکه در طول سال، فقط یک بار حمام کرده بود طلاق داد. یک مرد هندی دیگر هم همسرش را به‌دلیل اینکه هر 10 روز یکبار حمام می‌کرد، طلاق داد.

بهداشت فردی موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد.

منبع:

odditycentral

کد خبر 1966496
تقاضای طلاق به خاطر کثیف بودن همسر / ازدواجی که 40 روز هم دوام نیاورد 2
تقاضای طلاق به خاطر کثیف بودن همسر / ازدواجی که 40 روز هم دوام نیاورد 3