سه‌شنبه 29 خرداد 1403

تمجید لائوتارو از مسی به خاطر دادن پنالتی به او

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تمجید لائوتارو از مسی به خاطر دادن پنالتی به او

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین از کاپینان این تیم بابت سپردن ضربه پنالتی به او در بازی دوستانه شب گذشته با گواتمالا تمجید کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که در جریان برتری 4 بر یک بامداد امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل گواتمالا در دیداری دوستانه، دو گل به ثمر رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین درباره پنالتی‌ای که در دقیقه 39 تبدیل به گل کرد و لیونل مسی اجازه داد او پشت این ضربه بایستد، گفت: من به مسی نگاه کردم و او اجازه داد من این پنالتی را بزنم. پس از گلزنی در آن صحنه هم به سمت لئو رفتم و از او تشکر کردم. این ژستی زیبا از جانب فوتبالیستی بزرگ، یک جنتلمن در داخل و خارج از زمین بود. این برای من بسیار مهم است.

مسی: باقدرت برای ادامه دادن قهرمانی‌ها پیش می‌رویم

وی همچنین درباره ولنتین کاربونی (بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال اینتر که فصل گذشته به طور قرضی در مونتزا عملکرد درخشانی داشت) هم‌تیمی 19 ساله‌اش که در دومین بازی ملی‌اش 62 دقیقه بازی کرد و یک پنالتی هم برای آلبی‌سلسته گرفت، اظهار داشت: من به خوبی کاربونی را می‌شناسم، چون او دو سال با ما در اینتر تمرین کرد. ولنتین کیفیت واقعی‌اش را نشان داده است. او 19 سال سن دارد، مهم این است که کادر فنی به او اعتماد کند و تیم از او حمایت کند. کاربونی باید به یادگیری ادامه دهد اما کیفیت بالایی دارد.