شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمجید هواداران اتلتیکومادرید از ستاره جدید رئال مادرید + عکس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تمجید هواداران اتلتیکومادرید از ستاره جدید رئال مادرید + عکس

حرکتی که بازیکن انگلیسی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان دربی پایتخت اسپانیا انجام داد، مورد تحسین هواداران رقیب همشهری قرار گرفته است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید یکشنبه شب اولین باختش در فصل جدید لالیگا را تجربه کرد آن هم در دربی و خانه رقیب همشهری، اتلتیکومادرید. کهکشانی‌ها با قبول باخت 3 بر یک روخی‌بلانکو، صدر جدول را هم از دست دادند و به همین دلیل ضربه روانی قابل توجهی به آنها وارد آمد. با این وجود، این باخت سبب نشد که جود بلینگام، ستاره انگلیسی جدید رئالی‌ها برخی از ارزش‌های فوتبال، مثل احترام قائل شدن برای حریف و هواداران آن را از یاد ببرد.

ستاره سابق دورتموند در پایان بازی با وجود اینکه بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، هنگام رسیدن به ورودی تونل رختکن‌های ورزشگاه متروپولیتانو، متوجه شد لوگوی تیم حریف روی زمین نقش بسته است و به جای آنکه روی آن پا بگذارد، از کنارش رد شد تا مبادا به نشان حریف بی‌احترامی کرده باشد.

اتلتیکو با فتح دربی به شکست‌ناپذیری و صدرنشینی رئال مادرید پایان داد

این حرکت بازیکن 20 ساله رئال‌مادرید به شدت مورد توجه هواداران اتلتیکو قرار گرفت و گروهی پرشماری از آنها در فضای مجازی به آن واکنش نشان داده‌اند. یکی از آنها حرکت بلینگام را نشانه شخصیت و کلاس کاری او دانست. هواداری دیگر نوشته است: «این یعنی احترام گذاشتن به نماد حریف. عجب انسانی. ما هم بی‌نهایت برای جود بلینگام احترام قائل هستیم.»

بلینگام نه تنها از نظر شخصیتی و اخلاقی خیلی زود مورد توجه فوتبال دوستان اسپانیایی قرار گرفته است، بلکه از نظر فنی هم تحسین اهالی لالیگا را برانگیخته است. او در 5 هفته نخست لالیگا که تیمش همه بازی‌هایش را برد، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان بود و با ثبت 5 گل به طور مشترک با آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید و روبرت لواندوفسکی از بارسلونا در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارد.

تمجید هواداران اتلتیکومادرید از ستاره جدید رئال مادرید + عکس 2