یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

تمجید هوینس از عملکرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تمجید هوینس از عملکرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در خصوص عملکرد ژابی آلونسو گفت: او ثابت کرده است که می‌تواند هدایت تیم‌های بسیار بزرگی را بر عهده بگیرد.

به نقل از Ran Sport اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در خصوص عملکرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن گفت: او ثابت کرده است که می‌تواند تیم‌های بسیار بزرگی را بر عهده بگیرد و البته کار خیلی سخت است، چون باشگاه‌هایی همچون لیورپول، رئال مادرید، بایرلورکوزن و همچنین بایرن مونیخ در این راستا در تلاش هستند. مربی مناسب و در حال حاضر بیکار، سخت پیدا می‌شود. در عوض مربیانی هستند که با دیگر باشگاه‌ها قرارداد دارند و موفقیت خیلی خوبی را تجربه می‌کنند. قانع کردن این دسته از مربیان برای حضور در بایرن آسان نیست.

او درباره اهداف بایرانی ها بیان کرد: این فصل تازه در حال شروع شدن است. اگر ما قهرمان آلمان نشویم و شانس این را داشته باشیم که به فینال لیگ قهرمانان برسیم، بهترین سناریو خواهد بود. اگر سال بعد همین جا بنشینیم و ما قهرمان لیگ قهرمانان شده باشیم، آنگاه خواهم گفت خیلی جالب است که در سالی مملو از سختی‌ها و زمانی که اوضاع باب میل ما پیش نمی‌رفت، توانستیم قهرمان شویم. حالا یقینا باید از جایگاه خود در رده دوم بوندسلیگا دفاع کنیم و سپس تمرکزمان را روی بازی با آرسنال قرار دهیم.

هوینس خاطرنشان کرد: واقعا این که هر سال صحبت از کسب سه گانه می‌شود، دیوانه کننده است. اگر ما در ابتدای فصل از کسب سه گانه در بایرن صحبت نکنیم، آنوقت مردم فکر می‌کنند که دیوانه هستیم؛ ولی آنهایی که چنین انتظاری دارند، دیوانه هستند. اگر ما هر 10 یا 20 سال سه گانه کسب کنیم، آنوقت می‌توانیم خودمان را پادشاه صدا بزنیم. نباید این‌طور باشد که اگر قهرمان آلمان نشدیم، مدام مورد انتقاد قرار بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال