سه‌شنبه 3 مهر 1403

تمدید در راه است؟/ پاریس در التهاب: جلسه فوری با کیلیان امباپه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمدید در راه است؟/ پاریس در التهاب: جلسه فوری با کیلیان امباپه

نماینده های امیر قطر دیروز وارد پاریس شدند و امروز برای تعیین تکلیف آینده امباپه با او و اطرافیانش وارد مذاکره خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از لوپاریزین، تعیین تکلیف آینده کیلیان امباپه در چند ساعت آینده به اوج خود می رسد. قطر نمایندگانی را به پاریس فرستاده تا امروز درباره تمدید با او و اطرافیانش صحبت کنند. هفته گذشته پس از رویارویی کیلیان با ناصر الخلیفی، خوش‌بینی نسبت به تمدید او در پاری سن ژرمن حاکم شد و با ایجاد فضای صمیمیت در مذاکرات، پاریس تصور می کند بتواند بازیکن را برای تمدید طولانی مدت نیز راضی کند.

با بازگشت امباپه به تمرینات که یکشنبه گذشته پس از چهار هفته دوری، رخ داد و سپس بازی برای تیم برابر تولوز (دیشب)، پاری سن ژرمن قاطعانه بر این باور است که می تواند امباپه را متقاعد به تمدید کند. به همین دلیل قرار است اولین دیدار قطر و اطرافیان کاپیتان تیم ملی فرانسه برگزار شود و هدف این است که بعدا مستقیماً با او دیدار کنند. اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نشده اما در قطر اطمینان کامل وجود دارد که می توان در این هفته به تمدید نزدیک شد.

اگر کیلیان امباپه بخواهد پاری سن ژرمن را ترک کند، چیزی که فعلاً در رسانه های عمومی اعلام نکرده، قطر از او می خواهد که آن را شفاف بیان کند. این یکی از شروطی است که در جلسه تعیین می شود و علاوه بر این، موضع باشگاه را بیش از پیش مشخص می کند. هر تیمی که علاقه مند به خرید او باشد، باید 250 میلیون یورو پرداخت کند. نه یک یورو بیشتر و نه یکی کمتر و این بدون در نظر گرفتن بندهای متغیر است.

موضع ثابت موضع ستاره پاریسی در حال حاضر تغییری نکرده و او همچنان تمایلی برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده است. در ملاقات شنبه گذشته بین امباپه و الخلیفی نیز در این مورد صحبت نشد.

تمدید امباپه فوری نخواهد بود، اما مذاکراتی که این هفته برگزار می شود، ممکن است تعیین کننده باشد. پی اس جی به دنبال تکرار سناریوی 2022 است و مذاکرات پس از چندین هفته که در آن هیچ پیشرفت قابل توجهی وجود نداشت، از سر گرفته خواهد شد.

بله، در حال ورود به مرحله ای تعیین کننده برای روشن شدن قطعی آینده کیلیان امباپه هستیم. پاری سن ژرمن تنها در صورتی به فروش او فکر می کند که این بازیکن در چند روز آینده اعلام کند که می خواهد برود و با قیمت ثابتی که قبلا ذکر شد، کمتر از 250 میلیون یورو نخواهد بود. در غیر این صورت تمدید قرارداد قطعی خواهد بود.

تمدید در راه است؟/ پاریس در التهاب: جلسه فوری با کیلیان امباپه 2
تمدید در راه است؟/ پاریس در التهاب: جلسه فوری با کیلیان امباپه 3
تمدید در راه است؟/ پاریس در التهاب: جلسه فوری با کیلیان امباپه 4