دوشنبه 7 آبان 1403

تمرین رئال در استادیوم کریس رونالدو / کاماوینگا و بلینگام رئال را سر ذوق آوردند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمرین رئال در استادیوم کریس رونالدو / کاماوینگا و بلینگام رئال را سر ذوق آوردند! (عکس)

بازیکنان رئال مادرید امروز در آستانه ال‌کلاسیکو در اول پارک تمرینی پرنشاط برگزار کردند و ادواردو کاماوینگا و جود بیلنگام ستاره‌های اصلی این تمرین بودند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان رئال مادرید امروز در ورزشگاهی تمرین کردند که اسطوره باشگاه‌شان کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند. رئالی‌ها سابقه بازی در این ورزشگاه را دارند و چند روز پیش در اول پارک اتلتیکو را 5-3 شکست دادند.

تمرین امروز در آستانه ال‌کلاسیکوی فردا مقابل بارسا برگزار شد و جوی شاد و پرنشاط داشت. ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام شادترین بازیکنان رئال در این تمرین بودند و سعی داشتند جوی مفرح ایجاد کنند.

یک صحنه به خصوص از تمرین رئال با نقش‌آفرینی کاماوینگا و بلینگام سوژه شده است. بازیکنان رئال حلقه زده و مشغول تمرین روندو یا آقا وسط بودند. جود بلینگام در میانه زمین حضور داشت و کاماوینگا با اشتباه در پاس دادن مجبور شد جایش را با بلینگام عوض کند. لحظاتی بعد بلینگام با پاسی اشتباه باید به میانه حلقه می‌رفت اما ستاره انگلیسی حاضر نبود اشتباهش را بپذیرد. فریادهای کاماوینگا که برای اینکه جود بلینگام انگلیسی متوجه بشود به زبان انگلیسی به او می‌گفت:" بی‌خیال، بیا وسط" با خنده دیگر بازیکنان همراه شد. در نهایت بلینگام به مرکز حلقه نرفت و کاماوینگا به بازی کردن در میانه بازیکنان رئال ادامه داد.

تمرین رئال در استادیوم کریس رونالدو / کاماوینگا و بلینگام رئال را سر ذوق آوردند! (عکس) 2