یک‌شنبه 17 تیر 1403

تمرین عجییب و فوق سری: آلمان آماده جنگ با اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمرین عجییب و فوق سری: آلمان آماده جنگ با اسپانیا

یولیان ناگلزمان و مدیران تیم ملی آلمان تدابیر خاصی را برای آخرین تمرین پیش از بازی برابر تیم ملی اسپانیا در نظر گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان جمعه شب در چهارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 باید با حمایت تماشاگران و در یکی از دشوارترین بازی‌های این تورنمنت روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان برود تا تکلیف یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

تمرینات تیم ملی آلمان در چند روز اخیر برگزار شده اما به نظر می‌رسد که یولیان ناگلزمان و سایر مدیران این تیم قصد دارند که تدابیر خاصی را برای برگزاری آخرین تمرین پیش از این بازی که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد در نظر بگیرند تا راه ارائه هرگونه اطلاعاتی به حریف را بسته باشند.

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که سرمربی تیم ملی آلمان تمام تلاشش را به کار گرفته است تا مطمئن شود که هیچ خبری از تمرینات سری آلمان پیش از بازی حساس برابر اسپانیا به بیرون درز نخواهد کرد. فنس‌های محوطه زمین تمرین این تیم با پارچه‌های بزرگ و بلند پوشانده شده است.

نیروهای امنیتی وظیفه دارند در طول برگزاری این تمرین به صورت جدی تمام اطراف را در نظر داشته باشند و حتی یک پلیس اسب سوار هم از این تیم مراقبت خواهد کرد که اقدامات عجیبی در آستانه این بای حساس به نظر می‌رسد. حتی اگر فردی از این محوطه رد شود، نیروهای امنیتی با صدای بلند موسیقی او را دنبال خواهند کرد تا هیچ صدایی از زمین تمرین به بیرون نیاید.

تمرین عجییب و فوق سری: آلمان آماده جنگ با اسپانیا 2