شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمرین می‌کند و آماده است / پوگبا همین فردا به فوتبال بر می‌گردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمرین می‌کند و آماده است / پوگبا همین فردا به فوتبال بر می‌گردد

ایجنت پل پوگبا گفت که این بازیکن تمرینات را رها نکرده و حتی همین فردا می‌تواند به زمین برود و بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا پس از جدایی از منچستریونایتد در پایان قراردادش با این باشگاه در سال گذشته، بازگشت کابوس‌آمیزی با یوونتوس را تجربه کرد. مصدومیت‌های مکرری که در اولین فصل حضور دوباره او در تورین برایش اتفاق افتاد اجازه نداد تا این ستاره به فرم مطلوب برسد و در تاریخ 20 آگوست سال 2023 هم تست دوپینگ او مثبت اعلام شد.

او متهم شده است که با استفاده از یک ماده ممنوعه سطح تستوسترون خود را افزایش داده است. نتایج آزمایش تکمیلی او بعد از مثبت شدن تست دوپینگ اولیه هم مثبت بوده‌اند.

پوگبا در ابتدا قرار بود در تاریخ 18 ژانویه در دادگاه ملی ضد دوپینگ محاکمه شود، اما این جلسه تعویق افتاد، به این معنی که انتظار می‌رود به زودی تاریخ محاکمه جدیدی تعیین شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های پوگبا در مورد طرز فکر این بازیکن پس از محرومیت و تمایل او برای بازگشت به زمین فوتبال صحبت کرد: «پوگبا می تواند همین فردا به فوتبال بازگردد. او برای هر شرایطی آماده است و از نظر روحی مثل یک قهرمان است. ضربه ای خورده، با آن کنار آمده و ادامه می دهد. او بی‌مسئولیت جلو نمی رود. پل تمرین می‌کند و می‌داند باید آماده باشد.»

پیمنتا ادامه داد: «گاهی از او می پرسم، کار دیگری انجام نمی دهی؟ و او عصبانی می شود و به من می گوید، رافا من باید تمرین کنم. تو نمی فهمی، من باید بازی کنم، باید برنده شوم و باید سفری را که شروع کرده ام را به پایان برسانم. اگر قرار بود فردا بازی کند، می توانست به زمین بیاید و بازی کند.»

تمرین می‌کند و آماده است / پوگبا همین فردا به فوتبال بر می‌گردد 2