یک‌شنبه 15 مهر 1403

تنیس روی میز آسیای میانه | طلا و نقره انفرادی برای دختران و پسران ایران

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تنیس روی میز آسیای میانه | طلا و نقره انفرادی برای دختران و پسران ایران

در فینال تمام ایرانی پسران مسابقات آسیای میانه محمد موسوی با نتیجه 3 بر 1 نوید شمس را شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ عصر امروز (جمعه) رقابتهای انفرادی پسران در آسیای میانه با حضور نمایندگان تنیس روی میز ایران برگزار شد که در پایان مدال طلا و نقره به نمایندگان ایران رسید.

محمد موسوی طاهر که در دور اول مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود در مرحله یک هشتم در مقابل ترکمنستان با حساب 3 بر 0، در یک چهارم در مقابل قزاقستان با حساب 3 بر 2، در نیمه نهایی در مقابل ازبکستان 3 بر 0 و در فینال با پیروزی 3 بر 1 در مقابل نوید شمس از ایران به مدال طلای مسابقات انفرادی آسیای میانه دست یافت.

نوید شمس دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و پس از عبور 3 بر 2 از حریف ازبکستانی، در یک چهارم و نیمه نهایی با عبور از دو نماینده قزاقستان به فینال راه یافت. شمس در فینال تمام ایرانی این مسابقات با قبول شکست در مقابل محمد موسوی طاهر صاحب نشان نقره شد.

در جدول حذفی یک شانزدهم مسابقات امیر مهدی کشاورزی در دیدار نخست پس از برتری در مقابل حریفی از قرقیزستان، در مقابل نفر اول قزاقستان قرار گرفت که در پایان 3 بر 2 بازی را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

مبین علیپور نیز در مرحله یک هشتم در مقابل نفر سوم قزاقستان با حساب 3 بر 1 متقبل شکست شد و از دور مسابقات حذف شد.

طلا و برنز انفرادی آسیای میانه به دختران ایران رسید

پدر مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های انفرادی دختران آسیای میانه، الینا رحیمی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و پس از برد 3 بر صفر مقابل نماینده ترکمنستان، 3 بر صفر در برابر قزاقستان و 3 بر 1 در مقابل ازبکستان به فینال راه یافت.

رحیمی در فینال با برد قاطع 3 بر صفر مقابل قزاقستان میزبان به مدال طلا دست یافت.

شیما صفایی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با حساب 3 بر صفر از سد قرقیزستان گذشت، سپس 3 بر 1 نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در عین شایستگی در مرحله نیمه نهایی 3 بر 2 در مقابل حریف سرسخت قزاقستان بازی رو واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

صبا سراجی و فاطمه یاری نیز در مرحله یک شانزدهم با پذیرش شکست در مقابل حریفانی از کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفتند.

انتهای پیام /