شنبه 8 اردیبهشت 1403

تن‌هاخ: در مورد آینده‌ام در یونایتد دروغ نسازید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تن‌هاخ: در مورد آینده‌ام در یونایتد دروغ نسازید

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از بازی مقابل برنتفورد، در مورد شرایط بازیکنانش، بازگشت مصدومان و آینده‌اش در منچستر یونایتد صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فرداشب در اولین بازی پس از تعطیلات ملی، مهمان برنتفورد خواهد بود. شاگردان اریک تن‌هاخ در رده ششم قرار دارند و برای سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کنند. این مربی هلندی که از الان شایعاتی در مورد آینده‌اش در منچستر یونایتد شنیده می‌شود، در کنفرانس خبری امروزش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

احتمال بازی کردن مارتینز مقابل برنتفورد؟ بله شانسی وجود دارد که او برابر برنتفورد بازی کند. دلمان برای او تنگ شده است. او آرامش را به تیم می‌آورد.

بازگشت دیگر مصدومان؟ بازیکنانی هستند که بازگشته‌اند، آنها روی چمن بازی کرده و به تمرینات تیمی اضافه شده‌اند. یک تمرین دیگر باقی مانده و سپس تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی بازی کند اما مطمئناً تعدادی از آنها بازی خواهند کرد.

محافظت از ماینو در برابر خطرات؟ ما قبلاً در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم. تاکنون، او به خوبی با این وضعیتش برخورد کرده است. اگر اتفاقی برای او رخ دهد، من به‌عنوان مربی مداخله خواهم کرد.

بازگشت بازیکنان از تیم‌های ملی؟ باید با آنها کار کنیم که به تیمی که داشتیم اضافه شوند. جلسات تمرینی‌ای داشته‌ایم و مطمئنم بسیاری از آنها آماده هستند. فردا با تمام توان مقابل برنتفورد حاضر می‌شویم.

آینده‌تان در یونایتد؟ این سوالی نیست که الان باید پرسیده شود. رسانه‌ها حرف‌هایی زده‌اند که قابل تایید نیست. نباید در مورد چنین مسائل حساسی اخبار غیرواقعی منتشر کنید.

تن‌هاخ: در مورد آینده‌ام در یونایتد دروغ نسازید 2